dijous, 2 de juny del 2016

Preparant el dia B: Projectes

Ara que s'apropa el meu primer aniversari de boda faré una sèrie de posts sobre els preparatius.
Una boda DIY pot tenir molts projectes. Jo em vaig fer una llista que pensava assumible. A l'hora de la veritat no vaig arribar a tot. Els motius? Una mica de tot: cansament, manca de idees, manca de temps, priorització d'altres coses...

Vaig arribar a això:
- 2 targes "save the date" per les families
- invitacions: tag + photostrip i sobre a joc
- cartells per les taules




- capses per les bossetes d'arròs


-  capses i paperines pels pètals


- capsa i llibrets bilingües per seguir la cerimònia



- capsa i bossetes de kleenex



- targetes pel detallet


- personalització dels menús amb un segell


- nota per NO penjar fotos de nens a les xarxes socials 


- llibrets amb dibuixos per pintar pels nens
- llibre de firmes
- porta anells
- embolcalls per un parell de nuvis i dos embarassades de Playmobil

No vaig arribar a:
- cistelles amb kit d'emergència pels lavabos
- pastís per un aniversari
- project life dels preparatius

1 comentari:

  1. Quina passada de detalls!! alguns molt divertits com els kleenex :). Segur que va ser tot un èxit!!! petonets

    ResponElimina